fbpx

Het voordeel van nieuwsbrieven

De nieuwsbrief is digitaal nog altijd een handige methode om bij bestaande klanten te in the picture te blijven. Zorg er daarom voor dat klanten zich op de website van jouw bedrijf kunnen inschrijven voor een digitale nieuwsbrief. Vaak zie je ook dat gasten 10% korting krijgen als ze zich inschrijven voor de nieuwsbrief.

In een nieuwsbrief kun je het hebben over een nieuw product of een nieuwe dienst zijn, een nieuwe medewerker, een seizoensaanbieding of succesverhalen. Kies per nieuwsbrief niet meer dan drie tot vijf onderwerpen. Verstuur de nieuwsbrief constant. Bijvoorbeeld een keer per twee weken of een keer per maand.

Bron: Misset Horeca

https://social.tippr.nl/het-voordeel-van-nieuwsbrieven

Laatste artikelen

Partner in warme dranken

J.J.Darboven J.J. Darboven Classics is het huismerk van J.J. Darboven, een merk dat staat voor hoogwaardige kwaliteit. Met meer dan 155 jaar ervaring in het koffiebranden, zorgen wij ervoor...

Duurzame Reiniging in de Horeca

Ecolab - MAXX Synbiotic Waarom duurzame reiniging in de Horeca? Ontdek de Kracht van SynbioticaAls horecaondernemer weet je hoe belangrijk schoonheid en hygiëne zijn. Maar...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg