fbpx

Hoe belangrijk is de kleur van je logo?

Wist jij dat rood de kleur is die het meest wordt onthouden? Het roept passie, kracht en energie op. Daarnaast is het binnen de horeca een extreem bruikbare kleur, aangezien rood ook honger oproept !

Binnen de horeca zijn er echter meerdere kleuren die van belang kunnen zijn. Zo wordt oranje geassocieerd met betaalbaarheid en staat paars voor luxe en rijkdom.

Daarnaast maakt een nuance in kleur ook verschil. Hoe lichter de kleur, hoe zachter het gevoel. Denk maar eens aan het verschil tussen goudgeel en knalgeel. Of tussen helderblauw en turquoise.

Stel jezelf dus een aantal vragen:

– Wie ben ik, waar sta ik voor en wat is mijn stijl?
– Wat wil ik uitstralen en wat bied ik mijn gasten?
– Wie is mijn lievelingsgast?
– Welke (kern)woorden horen er bij mijn gastenverblijf?

… En pas daar je logo op aan!

Tekstcredit: F-words
Bron: Muse Design Inc.

https://social.tippr.nl/hoe-belangrijk-is-de-kleur-van-je-logo

Laatste artikelen

Haal alles uit het hoogseizoen met Bravour

Bidfood Het hoogseizoen komt eraan! De tijd van volle terrassen en gasten die ultiem willen genieten. Dit is hét moment om alles eruit te halen.Maar...

Van drukte naar duidelijkheid

Rabbit Messenger Gemiste berichten, trage reacties, chaos in je inbox, dat is hoe kansen verloren gaan. In de horeca draait alles om beleving, snelheid en...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg