fbpx

Hoe werkt een time-on page voor je website?

De time-on-page geeft inzicht in hoe waardevol jouw website is voor de bezoeker. Hoe langer je de bezoeker kunt vasthouden, hoe beter. Ten eerste omdat Google daarmee kan indexeren of jouw website voldoet aan de zoekvraag en ten tweede omdat de potentiële gast een band krijgt met jouw restaurant. Wil je de time-on-page verbeteren? Zorg dan dat je af en toe lange content plaatst, gebruik een duidelijk font, afbeeldingen en bulk lists. Tot slot kun je een video plaatsen die interessant genoeg is om zo’n drie minuten op jouw site te verblijven. Vergeet de CTA’s niet, want die kunnen zorgen voor conversie!

Bron: pocketmenu

https://social.tippr.nl/hoe-werkt-een-time-on-page-voor-je-website

Laatste artikelen

NIEUW! Hügli Premium sauzen

Hügli Bresc introduceert vier nieuwe premium sauzen van moederbedrijf Hügli in de Benelux. Deze sauzen zijn speciaal ontwikkeld om foodprofessionals te ondersteunen met hoogwaardige, kant-en-klare...

Duck Rally 12 juli – Samen ben je niet in je eendje!

Op 12 juli ‘dobberen’ duizenden badeendjes over het aangelegde waterparcours op de Zevenhuizerplas. De jaarlijkse Duck Rally  is een vrolijk charity-event met een serieuze missie. Onder...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg