fbpx

Hoeveel gasten met een klacht klagen bij de bediening

28% van de gasten die een klacht heeft geeft deze eerlijk aan de bediening volgens een onderzoek begin 2014. De voornaamste redenen om niet bij de bediening te klagen komen voort uit het gevoel van onbeleefdheid, niet willen zeiken tijdens een avondje uit of het makkelijker vinden om een negatieve online recensie te schrijven. Met andere woorden, als je met het team 3 klachten per week krijgt zijn het er waarschijnlijk 11! Zorg ervoor dat je zorgvuldig met de klachten omgaat en ze in iets positiefs tovert.

https://social.tippr.nl/hoeveel-gasten-met-een-klacht-klagen-bij-de-bediening

Laatste artikelen

Drie soorten knoflook kort uitgelicht!

Knoflook is een vaste waarde in de keuken. Maar wist je dat het soort knoflook grote invloed heeft op smaak, intensiteit en toepassing? Net...

TOPPR van de maand juni: Kamel Aouichaoui – Floor Manager bij Pavarotti in Den Haag

TOPPR van de maand juni is Kamel Aouichaoui (66), Floor Manager bij restaurant Pavarotti in het Haagse Kijkduin. Als de trotse drager van de titel...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg