Het is geweldig dat je gasten hebt: goed bezig! Maar zorg er ook voor dat ze terugkomen, door bijvoorbeeld interne processen te optimaliseren. Kijk eens goed naar de recensies die jouw gasten op social media en andere websites achterlaten, analyseer het koopgedrag van de beste gasten en spot trends in je verkooprapporten. Daag jezelf uit om de unieke kwaliteiten, waaraan jij je gastenkring te danken hebt, te blijven optimaliseren. You can do it!
Houd die gasten vast!
https://social.tippr.nl/houd-die-gasten-vast
Laatste artikelen
Haal alles uit het hoogseizoen met Bravour
TIPPR-team - 0
Bidfood
Het hoogseizoen komt eraan! De tijd van volle terrassen en gasten die ultiem willen genieten. Dit is hét moment om alles eruit te halen.Maar...
Van drukte naar duidelijkheid
TIPPR-team - 0
Rabbit Messenger
Gemiste berichten, trage reacties, chaos in je inbox, dat is hoe kansen verloren gaan. In de horeca draait alles om beleving, snelheid en...
Insight
Wagyu Biefstuk Classificaties
Waarom A5 Wagyu de Beste Keuze is voor Horeca MargeWagyu biefstuk wordt wereldwijd geprezen om zijn malsheid, rijke smaak en...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.