Het is geweldig dat je gasten hebt: goed bezig! Maar zorg er ook voor dat ze terugkomen, door bijvoorbeeld interne processen te optimaliseren. Kijk eens goed naar de recensies die jouw gasten op social media en andere websites achterlaten, analyseer het koopgedrag van de beste gasten en spot trends in je verkooprapporten. Daag jezelf uit om de unieke kwaliteiten, waaraan jij je gastenkring te danken hebt, te blijven optimaliseren. You can do it!
Houd die gasten vast!
https://social.tippr.nl/houd-die-gasten-vast
Laatste artikelen
Gratis naar de Horecava met TIPPR
TIPPR-team - 0
Ervaar Het TOPPR-initiatief op de Horecava!Wil je als horecaondernemer of -medewerker gratis naar de Horecava 2025 én inspiratie opdoen om jouw team te versterken?...
6 Tips om je te onderscheiden met thee
TIPPR-team - 0
Er is in de horeca veel te verdienen met thee, mits je er echt een ervaring van maakt. Thee is vaak de afsluiter van...
Insight
Gratis naar de Horecava met TIPPR
Ervaar Het TOPPR-initiatief op de Horecava!Wil je als horecaondernemer of -medewerker gratis naar de Horecava 2025 én inspiratie opdoen om...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.