Het is geweldig dat je gasten hebt: goed bezig! Maar zorg er ook voor dat ze terugkomen, door bijvoorbeeld interne processen te optimaliseren. Kijk eens goed naar de recensies die jouw gasten op social media en andere websites achterlaten, analyseer het koopgedrag van de beste gasten en spot trends in je verkooprapporten. Daag jezelf uit om de unieke kwaliteiten, waaraan jij je gastenkring te danken hebt, te blijven optimaliseren. You can do it!
Houd die gasten vast!
https://social.tippr.nl/houd-die-gasten-vast
Laatste artikelen
Negroni Sbagliato
TIPPR-team - 0
“Sbagliato” is een Italiaans woord dat “fout” of “vergissing” betekent. In de context van cocktails verwijst het naar de Negroni Sbagliato, een variatie op...
TOPPR van mei: Robin Lindhout – Eventmanager bij Sunset Beachbar, Alphen aan den Rijn
TIPPR-team - 0
Robin Lindhout is eventmanager bij Sunset Beachbar in Alphen aan den Rijn en is horeca TOPPR van de maand mei. Ze draait haar hand nergens voor...
Insight
Horeca-inhaker: Een kopje Espresso Macchiato?
Hoe een kopje Espresso Macchiato je extra omzet oplevert?Afgelopen weekend stond Europa in het teken van glitter, beats en bizarre...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.