Je moet blijven meegaan met de tijd. Anders red je het niet, helaas. Kijk goed om je heen en neem in je op wat je ziet. Wat gebeurt er op de markt? De tijd raast voorbij en trends razen makkelijk mee. De ene trend is de andere niet en voor je het weet is een bepaalde trend alweer verleden tijd. Meegaan in de tijd is key en mag niet vergeten worden. Iets wat nu werkt, moet over een tijd misschien wat bijgeschaafd worden. Alles voor de groei, ontwikkeling en natuurlijk de omzet. Zorg dat je ziet waar jouw doelgroep behoefte aan heeft. Ken je doelgroep. Houd social media in de gaten en weet wat er speelt.
Houd je kennis up to date
https://social.tippr.nl/houd-je-kennis-up-to-date
Laatste artikelen
TOPPR van de maand juni: Kamel Aouichaoui – Floor Manager bij Pavarotti in Den Haag
TIPPR-team - 0
TOPPR van de maand juni is Kamel Aouichaoui (66), Floor Manager bij restaurant Pavarotti in het Haagse Kijkduin. Als de trotse drager van de titel...
Negroni Sbagliato
TIPPR-team - 0
“Sbagliato” is een Italiaans woord dat “fout” of “vergissing” betekent. In de context van cocktails verwijst het naar de Negroni Sbagliato, een variatie op...
Insight
Extra Marge en meer Gasten? Exclusieve Gerechten in de Horeca
Exclusieve gerechten zoals Japan's 'White Night' ijs van € 7.285In de horeca kunnen exclusieve gerechten een restaurant onderscheiden van de...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.