Het leren kennen van je gast is een leuke uitdaging. Om die zo goed mogelijk te laten verlopen kun je je een paar dingen afvragen. Wil je gast alleen koffie of wil hij/zij er ook een koekje bij? Zodra gasten je koffiezaak binnenlopen, draait alles om de gastervaring. Ga na wat gasten qua sfeer, faciliteiten en diensten op prijs stellen in hun favoriete horecagelegenheden. Probeer elk mogelijk aspect af te gaan en vraag je ook af wat jij zelf fijn zou vinden.
Koekje erbij?
https://social.tippr.nl/koekje-erbij-2
Laatste artikelen
TOPPR van mei: Robin Lindhout – Eventmanager bij Sunset Beachbar, Alphen aan den Rijn
TIPPR-team - 0
Robin Lindhout is eventmanager bij Sunset Beachbar in Alphen aan den Rijn en is horeca TOPPR van de maand mei. Ze draait haar hand nergens voor...
Horeca-DRUK Forecast Report 2025: Strategieën voor Marge, Personeels- en Gasten-DRUK
TIPPR-team - 0
In de dynamische horeca Nederland 2025 staat de sector onder grote druk door stijgende kosten, personeelstekorten en veranderende gastverwachtingen. Dit horeca trendrapport biedt waardevolle inzichten voor ondernemers die...
Insight
Horeca-inhaker: Een kopje Espresso Macchiato?
Hoe een kopje Espresso Macchiato je extra omzet oplevert?Afgelopen weekend stond Europa in het teken van glitter, beats en bizarre...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.