fbpx

Leer je gasten lezen

Hoe word je nu een goede gastheer? Je zult het vast wel al redelijk onder de knie hebben, daar hebben wij al het vertrouwen in! De basis van goed gastheerschap staat in het teken van effectieve verbale en non-verbale communicatie. Gebaren en houding bepalen voor meer dan de helft het effect van onze communicatie. Je kunt zelfs meer omzet generen als je de non-verbale communicatie van jouw gasten leert lezen. Say what?? Leer je gasten dus lezen en zorg ervoor dat je al je zintuigen gebruikt. Op deze manier zorg jij dat je jouw gasten beter leert kennen en je dus een betere gastheer wordt.

Bron: Foodyard

https://social.tippr.nl/leer-je-gasten-lezen

Laatste artikelen

Gastvrij Rotterdam

Gastvrij Rotterdam is dé horeca vakbeurs van Rotterdam en omgeving voor ambitieuze horecaprofessionals en vindt plaats in Rotterdam Ahoy. Als toonaangevend gastronomisch platform brengt...

Een steuntje in de rug voor ondernemers

Buckaroo Horecaondernemers hebben met steeds hogere kosten te maken. In sommige gevallen zijn de kosten seizoensgebonden of verschillen ze per maand. Datzelfde kan gelden voor...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg