fbpx

Leer je gasten lezen

Hoe word je nu een goede gastheer? Je zult het vast wel al redelijk onder de knie hebben, daar hebben wij al het vertrouwen in! De basis van goed gastheerschap staat in het teken van effectieve verbale en non-verbale communicatie. Gebaren en houding bepalen voor meer dan de helft het effect van onze communicatie. Je kunt zelfs meer omzet generen als je de non-verbale communicatie van jouw gasten leert lezen. Say what?? Leer je gasten dus lezen en zorg ervoor dat je al je zintuigen gebruikt. Op deze manier zorg jij dat je jouw gasten beter leert kennen en je dus een betere gastheer wordt.

Bron: Foodyard

https://social.tippr.nl/leer-je-gasten-lezen

Laatste artikelen

High Tea: Een Boost voor de Horeca

Een high tea kan je horecazaak tijdens rustige middaguren extra gasten trekken, waardoor de bezettingsgraad stijgt. Door reserveringen biedt dit evenement een stabiele inkomstenbron...

Hé ondernemer, verdien nu geld met je parkeerplekken!

Orange Charging Heb je laadpalen bij jouw onderneming? Dit is de vraag die steeds meer gasten stellen bij het reserveren van een restaurant of bij het...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg