fbpx

Leer je gasten lezen

Hoe word je nu een goede gastheer? Je zult het vast wel al redelijk onder de knie hebben, daar hebben wij al het vertrouwen in! De basis van goed gastheerschap staat in het teken van effectieve verbale en non-verbale communicatie. Gebaren en houding bepalen voor meer dan de helft het effect van onze communicatie. Je kunt zelfs meer omzet generen als je de non-verbale communicatie van jouw gasten leert lezen. Say what?? Leer je gasten dus lezen en zorg ervoor dat je al je zintuigen gebruikt. Op deze manier zorg jij dat je jouw gasten beter leert kennen en je dus een betere gastheer wordt.

Bron: Foodyard

https://social.tippr.nl/leer-je-gasten-lezen

Laatste artikelen

TOPPR van April:  Bilal – HighSide Burgers 

Zeven maanden geleden opende Paulos Dimitropoulos, HighSide Burgers in Alphen aan den Rijn. Een restaurant gericht op luxe hamburgers die bij mensen thuis worden...

Frisse Lente Salade

Rotterdamsche Oude Een klassieker op bijna iedere lunchkaart: de geitenkaassalade. Hoewel er veel varianten zijn, wordt er vaak toch gekozen voor een standaard recept.Wil jij...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg