fbpx

Liever Spa dankzij menselijk silhouet

Neem een flesje Spa Blauw en zet dit naast die van Sourcy. Kun je het je voorstellen dat je bereid bent meer te betalen voor die van Spa, alleen al vanwege het menselijke silhouet dat het flesje laat zien? Dat is wat experts in consumentenpsychologie claimen, op basis van recent wetenschappelijk onderzoek. Ze spreken van ‘costly curves’, die je op onbewust niveau beïnvloeden om meer uit te geven tijdens het winkelen.

https://social.tippr.nl/liever-spa-dankzij-menselijk-silhouet

Laatste artikelen

Gratis naar de Horecava met TIPPR

Ervaar Het TOPPR-initiatief op de Horecava!Wil je als horecaondernemer of -medewerker gratis naar de Horecava 2025 én inspiratie opdoen om jouw team te versterken?...

6 Tips om je te onderscheiden met thee

Er is in de horeca veel te verdienen met thee, mits je er echt een ervaring van maakt. Thee is vaak de afsluiter van...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg