fbpx

Liever Spa dankzij menselijk silhouet

Neem een flesje Spa Blauw en zet dit naast die van Sourcy. Kun je het je voorstellen dat je bereid bent meer te betalen voor die van Spa, alleen al vanwege het menselijke silhouet dat het flesje laat zien? Dat is wat experts in consumentenpsychologie claimen, op basis van recent wetenschappelijk onderzoek. Ze spreken van ‘costly curves’, die je op onbewust niveau beïnvloeden om meer uit te geven tijdens het winkelen.

https://social.tippr.nl/liever-spa-dankzij-menselijk-silhouet

Laatste artikelen

Drie soorten knoflook kort uitgelicht!

Knoflook is een vaste waarde in de keuken. Maar wist je dat het soort knoflook grote invloed heeft op smaak, intensiteit en toepassing? Net...

TOPPR van de maand juni: Kamel Aouichaoui – Floor Manager bij Pavarotti in Den Haag

TOPPR van de maand juni is Kamel Aouichaoui (66), Floor Manager bij restaurant Pavarotti in het Haagse Kijkduin. Als de trotse drager van de titel...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg