fbpx

Liever Spa dankzij menselijk silhouet

Neem een flesje Spa Blauw en zet dit naast die van Sourcy. Kun je het je voorstellen dat je bereid bent meer te betalen voor die van Spa, alleen al vanwege het menselijke silhouet dat het flesje laat zien? Dat is wat experts in consumentenpsychologie claimen, op basis van recent wetenschappelijk onderzoek. Ze spreken van ‘costly curves’, die je op onbewust niveau beïnvloeden om meer uit te geven tijdens het winkelen.

https://social.tippr.nl/liever-spa-dankzij-menselijk-silhouet

Laatste artikelen

Een verrassende Maaza Colada!

Maaza Laat de zomerse vibes in jouw zaak stralen met de verrukkelijke Mango Colada, gemaakt met de heerlijke Maaza Mango. Maaza gebruikt enkel de allerbeste...

De Rijping van Oude Kaas in de Horeca

Kaasrijping, of affinage, is een essentieel proces waarbij kaas onder specifieke condities rijpt om zijn smaak, textuur en aroma te ontwikkelen. Dit proces varieert...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg