fbpx

Millennials – The proof is in the pudding

We kunnen het niet vaak genoeg over ze hebben, de millennials. Deze mensen geboren tussen 1980-2000 hebben nou eenmaal een enorm grote invloed op de horeca met hun leefstijl. Belangrijk om te blijven onthouden bij de millennials is dat zij er genadeloos doorheen prikken wanneer je product, inhoud of business niet klopt. Vandaar deze drie tips op een rijtje zodat ze niet weg zijn of je met je product of restaurant op social media aan de schandpaal hangen.

Wees oprecht gastvrij, want millennials zijn gevoelig voor vriendelijke ontvangst en echte gastvrijheid. Juist omdat ze veel buitenshuis doorbrengen zoeken ze naar plekken waar zij zich op hun gemak en welkom voelen. Onthoud dat je ze echt als gasten beschouwd en niet alleen als omzet.
Wees oprecht inclusief zodat horecagelegenheden meer een afspiegeling worden van de kleurrijke maatschappij. Zet horeca meer in als verbindende factor.
Wees oprecht sociaal en richt je actief op maatschappelijke bewustwording en verantwoord, duurzaam en gezond eten.

Bron: Entree magazine

https://social.tippr.nl/millennials-the-proof-is-in-the-pudding

Laatste artikelen

TOPPR van April:  Bilal – HighSide Burgers 

Zeven maanden geleden opende Paulos Dimitropoulos, HighSide Burgers in Alphen aan den Rijn. Een restaurant gericht op luxe hamburgers die bij mensen thuis worden...

Frisse Lente Salade

Rotterdamsche Oude Een klassieker op bijna iedere lunchkaart: de geitenkaassalade. Hoewel er veel varianten zijn, wordt er vaak toch gekozen voor een standaard recept.Wil jij...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg