fbpx

Millennials worden geprikkeld door omgeving die als thuis voelt

Hoe trek je nu precies die millennials aan? Het menu is natuurlijk belangrijk, maar de sfeer en beleving staan daar misschien nog wel boven. Millennials begeven zich graag in een omgeving waar ze zich thuis voelen. Zo ontstaan er ook steeds meer ‘third places’ die daarop inspelen. Een plek naast hun huis of werk, waar ze kunnen meeten en bijpraten. Belangrijk bij deze plekken is dat ze heel toegankelijk zijn, niet te ver weg liggen, comfortabel zijn, het moet hen een welkom gevoel geven en ze moeten er mensen (bekenden en onbekenden) makkelijk kunnen ontmoeten.

Bron: Foodyard / Foto: chrisozer via VSCO

https://social.tippr.nl/millennials-worden-geprikkeld-door-omgeving-die-als-thuis-voelt

Laatste artikelen

High Tea: Een Boost voor de Horeca

Een high tea kan je horecazaak tijdens rustige middaguren extra gasten trekken, waardoor de bezettingsgraad stijgt. Door reserveringen biedt dit evenement een stabiele inkomstenbron...

Hé ondernemer, verdien nu geld met je parkeerplekken!

Orange Charging Heb je laadpalen bij jouw onderneming? Dit is de vraag die steeds meer gasten stellen bij het reserveren van een restaurant of bij het...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg