Het is nog een hele kunst om met het brede scala aan wijnsoorten, een wijnkaart samen te stellen die bij een groot publiek in de smaak valt en onderscheidend is van andere horecabedrijven. Daar heeft het wijnconcept Cellar33 iets leuks op bedacht. De Cellar33 wijnwijzer geeft een overzicht van de te bestellen wijnen en maakt van iedere gast een wijnkenner. Als de gast niet kan kiezen is er de optie om een mini-wijnproeverij te bestellen! Het meest innovatieve aan het concept is, dat mocht de wijn zó in de smaak vallen bij de gast, hij deze zelf kan bestellen voor thuis. Op die manier vergeten ze jouw horecabedrijf niet snel, en haal je er meer omzet uit! Meer info op de app.
Mini wijnproeverij
https://social.tippr.nl/mini-wijnproeverij
Laatste artikelen
Eiwitten in de Horeca: Meer dan een Hype
TIPPR-team - 0
In een tijd waarin gezondheid, bewust eten en fitness steeds belangrijker worden voor consumenten, spelen eiwitten een hoofdrol in de menukaarten van de moderne...
Extra Marge en meer Gasten? Exclusieve Gerechten in de Horeca
TIPPR-team - 0
Exclusieve gerechten zoals Japan's 'White Night' ijs van € 7.285In de horeca kunnen exclusieve gerechten een restaurant onderscheiden van de concurrentie, een unieke ervaring...
Insight
Extra Marge en meer Gasten? Exclusieve Gerechten in de Horeca
Exclusieve gerechten zoals Japan's 'White Night' ijs van € 7.285In de horeca kunnen exclusieve gerechten een restaurant onderscheiden van de...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.