Social media accounts up to date houden is belangrijk, maar waar het vaak misgaat is het verzamelen van likes. Tuurlijk geeft het aantal likes je ergens een bevestiging dat mensen het leuk vinden wat je schrijft, maar probeer dan vooral inhoudelijke berichten te posten. Je ziet vaak uitspraken terugkomen als ‘Like deze post als jij ook zin hebt in de zomer’. Dit heeft inhoudelijke niet zo veel met je bedrijf te maken. Voorzie je post dan liever van de nieuwe zomerdranken op je menukaart! Hierdoor raken mensen meer getriggerd om jouw horeca onderneming in plaats van dat ze gewoon zin hebben in de zomer.
Niet alles draait om likes
https://social.tippr.nl/niet-alles-draait-om-likes
Laatste artikelen
MICE Operations
TIPPR-team - 0
by Rabbit Events
Plan de beste events met minder werk. Het perfecte evenement organiseren kan makkelijker.Maak ook kennis met het bewezen proces van MICE Operations.Meer leads en...
On trend met Crushi: inspiratie met de Kiwi & Jalapeño salsa
TIPPR-team - 0
Bresc
Kiwi & Jalapeño salsa: Fris en pittigDe Kiwi & Jalapeño salsa is een verfrissende salsa die de zoetheid van kiwi combineert met de pittigheid...
Insight
Verduurzamen met (H)eerlijke Koffie: 5 Tips
Duurzaamheid in de horeca hoeft niet ingewikkeld te zijn. Met slimme, haalbare aanpassingen maak jij jouw koffievoorziening groener en toekomstbestendig....
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.