Social media accounts up to date houden is belangrijk, maar waar het vaak misgaat is het verzamelen van likes. Tuurlijk geeft het aantal likes je ergens een bevestiging dat mensen het leuk vinden wat je schrijft, maar probeer dan vooral inhoudelijke berichten te posten. Je ziet vaak uitspraken terugkomen als ‘Like deze post als jij ook zin hebt in de zomer’. Dit heeft inhoudelijke niet zo veel met je bedrijf te maken. Voorzie je post dan liever van de nieuwe zomerdranken op je menukaart! Hierdoor raken mensen meer getriggerd om jouw horeca onderneming in plaats van dat ze gewoon zin hebben in de zomer.
Niet alles draait om likes
https://social.tippr.nl/niet-alles-draait-om-likes
Laatste artikelen
Extra Marge en meer Gasten? Exclusieve Gerechten in de Horeca
TIPPR-team - 0
Exclusieve gerechten zoals Japan's 'White Night' ijs van € 7.285In de horeca kunnen exclusieve gerechten een restaurant onderscheiden van de concurrentie, een unieke ervaring...
Eiwitten in frisdrank?
TIPPR-team - 0
XXL Nutrition
Gasten zoeken steeds vaker naar verfrissende, gezonde alternatieven die passen binnen een actieve levensstijl. Op het terras, na een workout of gewoon als...
Insight
Extra Marge en meer Gasten? Exclusieve Gerechten in de Horeca
Exclusieve gerechten zoals Japan's 'White Night' ijs van € 7.285In de horeca kunnen exclusieve gerechten een restaurant onderscheiden van de...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.