Nieuwe zaak openen? Spannend! De vraag is natuurlijk: waar ga je deze openen? Een heleboel factoren spelen mee, waaronder het prijskaartje van het pand. Aan een goede locatie hangt helaas vaak een behoorlijke prijskaart. En hoe begrijpelijk het ook is om geld te willen besparen, toch is het belangrijk om niet te bezuinigen op je locatie. Als een locatie erg goedkoop is, heeft dat waarschijnlijk wel een reden. En die reden pakt bijna nooit positief uit. Als je het prijskaartje kunt betalen, dan kun je het beste gaan voor die toplocatie. Bovendien ben je met een mindere locatie ook meer kwijt aan advertentiekosten, en het kost veel meer tijd om een klantenbestand op te bouwen.
Nieuwe vestiging? Goedkoop is duurkoop.
https://social.tippr.nl/nieuwe-vestiging-goedkoop-is-duurkoop
Laatste artikelen
Negroni Sbagliato
TIPPR-team - 0
“Sbagliato” is een Italiaans woord dat “fout” of “vergissing” betekent. In de context van cocktails verwijst het naar de Negroni Sbagliato, een variatie op...
TOPPR van mei: Robin Lindhout – Eventmanager bij Sunset Beachbar, Alphen aan den Rijn
TIPPR-team - 0
Robin Lindhout is eventmanager bij Sunset Beachbar in Alphen aan den Rijn en is horeca TOPPR van de maand mei. Ze draait haar hand nergens voor...
Insight
Horeca-inhaker: Een kopje Espresso Macchiato?
Hoe een kopje Espresso Macchiato je extra omzet oplevert?Afgelopen weekend stond Europa in het teken van glitter, beats en bizarre...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.