Grapedistrict zet in op persoonlijke smaakprofielen van de gasten. Gasten kiezen hier op basis van smaken: appel , chocolade, coca cola, bruine bonen. Even de smaken invoeren op de app en er rolt zo een eigen smaak uit, inclusief de bijpassende wijnen. Een innovatief en interactief model, dat de smaakbeleving van de gasten een duw in een hele goede richting geeft. Probeer het smaakprofiel van jouw gasten zo duidelijk mogelijk in beeld te krijgen, om zo de ervaring alsmaar te kunnen optimaliseren.
Persoonlijke smaakprofielen
https://social.tippr.nl/persoonlijke-smaakprofielen
Laatste artikelen
Wat betekent een cash-verplichting voor de Horeca?
TIPPR-team - 0
Als ondernemer in de horeca weet je dat elke dag nieuwe uitdagingen met zich meebrengt: je gasten verzorgen, personeel aansteken, en omgaan met veranderende...
TOPPR van maart: Hannah Marinus – De Heeren van Maarssen
TIPPR-team - 0
We zijn trots om Hannah Marinus, Project- en Operations Manager bij De Heeren van Maarssen, aan te wijzen als TOPPR van maart! Hannah is een echte horecatopper...
Insight
Wat betekent een cash-verplichting voor de Horeca?
Als ondernemer in de horeca weet je dat elke dag nieuwe uitdagingen met zich meebrengt: je gasten verzorgen, personeel aansteken,...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.