Zo rond het weekend is het leuk om eens te experimenteren met je cocktailmenu. Wil jij extra omzet halen uit je cocktails? Stel een ‘cocktail van het weekend’ samen en zorg dat je personeel deze op een leuke manier weet te verkopen. Gasten zijn namelijk sneller geneigd eten en drinken buiten de kaart om te bestellen, dus wanneer je kennis hebt over een leuke mix buiten de kaart om kan dit voor meer verkoop zorgen. Het hoeft niet zo te zijn dat je ander soorten dranken moet aanschaffen voor een ‘cocktail van het weekend’. Het is juist leuk om te experimenteren met de dranken die je al in je assortiment hebt. Probeer eens een andere frisdrank of limonade om mee te mixen. Daarnaast maakt een andere garnering vaak ook al een groot verschil. Cheers!
Shaken, not stirred
https://social.tippr.nl/shaken-not-stirred
Laatste artikelen
Partner in warme dranken
TIPPR-team - 0
J.J.Darboven
J.J. Darboven Classics is het huismerk van J.J. Darboven, een merk dat staat voor hoogwaardige kwaliteit. Met meer dan 155 jaar ervaring in het koffiebranden, zorgen wij ervoor...
Duurzame Reiniging in de Horeca
TIPPR-team - 0
Ecolab - MAXX Synbiotic
Waarom duurzame reiniging in de Horeca? Ontdek de Kracht van SynbioticaAls horecaondernemer weet je hoe belangrijk schoonheid en hygiëne zijn. Maar...
Insight
Gratis naar de Horecava met TIPPR
Ervaar Het TOPPR-initiatief op de Horecava!Wil je als horecaondernemer of -medewerker gratis naar de Horecava 2025 én inspiratie opdoen om...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.