Zo rond het weekend is het leuk om eens te experimenteren met je cocktailmenu. Wil jij extra omzet halen uit je cocktails? Stel een ‘cocktail van het weekend’ samen en zorg dat je personeel deze op een leuke manier weet te verkopen. Gasten zijn namelijk sneller geneigd eten en drinken buiten de kaart om te bestellen, dus wanneer je kennis hebt over een leuke mix buiten de kaart om kan dit voor meer verkoop zorgen. Het hoeft niet zo te zijn dat je ander soorten dranken moet aanschaffen voor een ‘cocktail van het weekend’. Het is juist leuk om te experimenteren met de dranken die je al in je assortiment hebt. Probeer eens een andere frisdrank of limonade om mee te mixen. Daarnaast maakt een andere garnering vaak ook al een groot verschil. Cheers!
Shaken, not stirred
https://social.tippr.nl/shaken-not-stirred
Laatste artikelen
Pacha Ibiza verlaagt prijzen met 70% – prijsflexibiliteit
TIPPR-team - 0
We hoeven je niet te vertellen dat marges onder druk staan. Inkoop, personeel, energie, alles is duurder. Tegelijkertijd letten gasten steeds meer op hun...
Knoflook in de spotlight: Beemster Garlic
TIPPR-team - 0
Bresc
Zodra je ermee werkt, proef je het verschil: Beemster knoflook is vers, zacht en verfijnd. Geen scherpe, overheersende smaak zoals van gedroogde knoflook, maar...
Insight
Drie soorten knoflook kort uitgelicht!
Knoflook is een vaste waarde in de keuken. Maar wist je dat het soort knoflook grote invloed heeft op smaak,...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.