fbpx

Sneller, maar onpersoonlijker

Bestellen wordt steeds makkelijk gemaakt, maar tevens ook onpersoonlijker. Bij The Barn kun je nu, net als bij Mac Donalds, op een scherm bestellen en betalen. Vervolgens haal je jouw bestelling op en that’s it. Het moet allemaal sneller en makkelijker. Het bestellen moet ze snel mogelijk gaan, het eten moet zo snel mogelijk klaar zijn en als het even kan ook nog eens voor een goede prijs. Top dat de technologie zich ook in horeca zo blijft ontwikkelen, maar verliezen we hiermee niet juist die persoonlijke aandacht?

https://social.tippr.nl/sneller-maar-onpersoonlijker

Laatste artikelen

High Tea: Een Boost voor de Horeca

Een high tea kan je horecazaak tijdens rustige middaguren extra gasten trekken, waardoor de bezettingsgraad stijgt. Door reserveringen biedt dit evenement een stabiele inkomstenbron...

Hé ondernemer, verdien nu geld met je parkeerplekken!

Orange Charging Heb je laadpalen bij jouw onderneming? Dit is de vraag die steeds meer gasten stellen bij het reserveren van een restaurant of bij het...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg