Bestellen wordt steeds makkelijk gemaakt, maar tevens ook onpersoonlijker. Bij The Barn kun je nu, net als bij Mac Donalds, op een scherm bestellen en betalen. Vervolgens haal je jouw bestelling op en that’s it. Het moet allemaal sneller en makkelijker. Het bestellen moet ze snel mogelijk gaan, het eten moet zo snel mogelijk klaar zijn en als het even kan ook nog eens voor een goede prijs. Top dat de technologie zich ook in horeca zo blijft ontwikkelen, maar verliezen we hiermee niet juist die persoonlijke aandacht?
Sneller, maar onpersoonlijker
https://social.tippr.nl/sneller-maar-onpersoonlijker
Laatste artikelen
Pacha Ibiza verlaagt prijzen met 70% – prijsflexibiliteit
TIPPR-team - 0
We hoeven je niet te vertellen dat marges onder druk staan. Inkoop, personeel, energie, alles is duurder. Tegelijkertijd letten gasten steeds meer op hun...
Drie soorten knoflook kort uitgelicht!
TIPPR-team - 0
Knoflook is een vaste waarde in de keuken. Maar wist je dat het soort knoflook grote invloed heeft op smaak, intensiteit en toepassing? Net...
Insight
Drie soorten knoflook kort uitgelicht!
Knoflook is een vaste waarde in de keuken. Maar wist je dat het soort knoflook grote invloed heeft op smaak,...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.