Bestellen wordt steeds makkelijk gemaakt, maar tevens ook onpersoonlijker. Bij The Barn kun je nu, net als bij Mac Donalds, op een scherm bestellen en betalen. Vervolgens haal je jouw bestelling op en that’s it. Het moet allemaal sneller en makkelijker. Het bestellen moet ze snel mogelijk gaan, het eten moet zo snel mogelijk klaar zijn en als het even kan ook nog eens voor een goede prijs. Top dat de technologie zich ook in horeca zo blijft ontwikkelen, maar verliezen we hiermee niet juist die persoonlijke aandacht?
Sneller, maar onpersoonlijker
https://social.tippr.nl/sneller-maar-onpersoonlijker
Laatste artikelen
Duurzame Reiniging in de Horeca
TIPPR-team - 0
Ecolab - MAXX Synbiotic
Waarom duurzame reiniging in de Horeca? Ontdek de Kracht van SynbioticaAls horecaondernemer weet je hoe belangrijk schoonheid en hygiëne zijn. Maar...
Gratis naar de Horecava met TIPPR
TIPPR-team - 0
Ervaar Het TOPPR-initiatief op de Horecava!Wil je als horecaondernemer of -medewerker gratis naar de Horecava 2025 én inspiratie opdoen om jouw team te versterken?...
Insight
Gratis naar de Horecava met TIPPR
Ervaar Het TOPPR-initiatief op de Horecava!Wil je als horecaondernemer of -medewerker gratis naar de Horecava 2025 én inspiratie opdoen om...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.