fbpx

Sneller, maar onpersoonlijker

Bestellen wordt steeds makkelijk gemaakt, maar tevens ook onpersoonlijker. Bij The Barn kun je nu, net als bij Mac Donalds, op een scherm bestellen en betalen. Vervolgens haal je jouw bestelling op en that’s it. Het moet allemaal sneller en makkelijker. Het bestellen moet ze snel mogelijk gaan, het eten moet zo snel mogelijk klaar zijn en als het even kan ook nog eens voor een goede prijs. Top dat de technologie zich ook in horeca zo blijft ontwikkelen, maar verliezen we hiermee niet juist die persoonlijke aandacht?

https://social.tippr.nl/sneller-maar-onpersoonlijker

Laatste artikelen

Haal alles uit het hoogseizoen met Bravour

Bidfood Het hoogseizoen komt eraan! De tijd van volle terrassen en gasten die ultiem willen genieten. Dit is hét moment om alles eruit te halen.Maar...

Van drukte naar duidelijkheid

Rabbit Messenger Gemiste berichten, trage reacties, chaos in je inbox, dat is hoe kansen verloren gaan. In de horeca draait alles om beleving, snelheid en...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg