Bestellen wordt steeds makkelijk gemaakt, maar tevens ook onpersoonlijker. Bij The Barn kun je nu, net als bij Mac Donalds, op een scherm bestellen en betalen. Vervolgens haal je jouw bestelling op en that’s it. Het moet allemaal sneller en makkelijker. Het bestellen moet ze snel mogelijk gaan, het eten moet zo snel mogelijk klaar zijn en als het even kan ook nog eens voor een goede prijs. Top dat de technologie zich ook in horeca zo blijft ontwikkelen, maar verliezen we hiermee niet juist die persoonlijke aandacht?
Sneller, maar onpersoonlijker
https://social.tippr.nl/sneller-maar-onpersoonlijker
Laatste artikelen
Haal alles uit het hoogseizoen met Bravour
TIPPR-team - 0
Bidfood
Het hoogseizoen komt eraan! De tijd van volle terrassen en gasten die ultiem willen genieten. Dit is hét moment om alles eruit te halen.Maar...
Van drukte naar duidelijkheid
TIPPR-team - 0
Rabbit Messenger
Gemiste berichten, trage reacties, chaos in je inbox, dat is hoe kansen verloren gaan. In de horeca draait alles om beleving, snelheid en...
Insight
Wagyu Biefstuk Classificaties
Waarom A5 Wagyu de Beste Keuze is voor Horeca MargeWagyu biefstuk wordt wereldwijd geprezen om zijn malsheid, rijke smaak en...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.