fbpx

Steeds meer souper

Op de menukaart zie je nog regelmatig de klassieke drie verdeling: een menu heeft een ontbijt, lunch en diner bladzijde. Toch lijkt deze drie-eenheid steeds meer af te nemen en plaats te maken voor verschillende en meerdere eetmomenten per dag. Gerechten die bij het ontbijt lijken te horen, worden steeds vaker voor de lunch besteld, en andersom. De moderne consument houdt zich niet meer aan de vaste tijden en eet wanneer hij wilt, wat hij wilt. Door de verschillende eetpatronen van de consument, is het slim hierop in te spelen door de menukaart minder gecategoriseerd te maken. Daarnaast horen we steeds vaker van de nieuwe trend: het souper. Met souper wordt bedoeld de trend om ’s avonds laat nog te dineren. Ook wel, late dining. Steeds meer horecazaken in Amsterdam spelen in op de vraag van consumenten en toeristen, om ook na 10 uur nog eten te kunnen bestellen.

Bron: foodyard

https://social.tippr.nl/steeds-meer-souper

Laatste artikelen

No Waste TOPPR trui

Cheffix Samenwerking Cheffix en TipprWij zijn Cheffix! Onze passie ligt in het vervaardigen van betaalbare, hoogwaardige kokskleding. Met 25 jaar ervaring in de textiel, dankzij...

‘More Horeca Success’ voor bezoekers én exposanten!

BBB Maastricht BBB Maastricht is dé horecavakbeurs die Nederlandse en Belgische horecaprofessionals verbindt in MECC Maastricht van 7 t/m 9 oktober 2024.Bezoekers kunnen zich verheugen...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg