fbpx

Wifi als marketingtool

Je kunt niet meer om de digitale wereld heen. Ook in een restaurant worden mobieltjes en tablets veelvuldig gebruikt. Uit onderzoek blijkt dat bijna 70% van de consumenten verwacht dat er gratis internet bij een horecagelegenheid is en dat daar hun voorkeur ook naar uitgaat. Wil je er zelf iets uithalen? Dan kun je zorgen dat gasten hun e-mailadres achterlaten of een ‘like’ te geven op een socialmedia-kanaal. Zo heb je toch weer een stukje marketing erbij!

Bron: Pocketmenu

https://social.tippr.nl/wifi-als-marketingtool

Laatste artikelen

Pacha Ibiza verlaagt prijzen met 70% – prijsflexibiliteit

We hoeven je niet te vertellen dat marges onder druk staan. Inkoop, personeel, energie, alles is duurder. Tegelijkertijd letten gasten steeds meer op hun...

Drie soorten knoflook kort uitgelicht!

Knoflook is een vaste waarde in de keuken. Maar wist je dat het soort knoflook grote invloed heeft op smaak, intensiteit en toepassing? Net...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg