fbpx

Zorg voor een goed recensiebeleid

Een goed recensiebeleid betekent het dagelijks of wekelijks analyseren van recensies en dit bespreken met het team. Wat moet er beter en wat leeft er onder de gasten? Het is eigenlijk een gratis continue gasttevredenheidsonderzoek. Zorg dat jullie met het team verantwoordelijk zijn voor de communicatie. Zo kunnen positieve ervaringen gedeeld worden (ook door het te vragen aan de gasten) en kunnen negatieve punten verbeterd of zelfs opgelost worden. Handel klachten fatsoenlijk af, ook al lijkt dat misschien veel moeite. Zoek uit wat er mis is gegaan, biedt excuses aan en zorg voor een betere volgende ervaring.

https://social.tippr.nl/zorg-voor-een-goed-recensiebeleid

Laatste artikelen

Cashew Trend Kan Niet Ontbreken in de Horeca

Cashewnoten, uniek vanwege hun groeiwijze aan de kasjoeboom, bieden uitgebreide culinaire mogelijkheden voor de horeca en leveren tegelijkertijd gezondheidsvoordelen op. Dankzij het rijke voedingsprofiel...

Trendrapport 2024: Horeca-Hacking

TIPPR brengt jaarlijks een trendrapport uit, samengesteld uit de rijke data van het grootste online horecaplatform. Deze trends worden gedeeld om de markt inzicht te geven en te helpen anticiperen op toekomstige behoeften van gasten.
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg