fbpx

Zorg voor een goed recensiebeleid

Een goed recensiebeleid betekent het dagelijks of wekelijks analyseren van recensies en dit bespreken met het team. Wat moet er beter en wat leeft er onder de gasten? Het is eigenlijk een gratis continue gasttevredenheidsonderzoek. Zorg dat jullie met het team verantwoordelijk zijn voor de communicatie. Zo kunnen positieve ervaringen gedeeld worden (ook door het te vragen aan de gasten) en kunnen negatieve punten verbeterd of zelfs opgelost worden. Handel klachten fatsoenlijk af, ook al lijkt dat misschien veel moeite. Zoek uit wat er mis is gegaan, biedt excuses aan en zorg voor een betere volgende ervaring.

https://social.tippr.nl/zorg-voor-een-goed-recensiebeleid

Laatste artikelen

Gratis naar de Horecava met TIPPR

Ervaar Het TOPPR-initiatief op de Horecava!Wil je als horecaondernemer of -medewerker gratis naar de Horecava 2025 én inspiratie opdoen om jouw team te versterken?...

6 Tips om je te onderscheiden met thee

Er is in de horeca veel te verdienen met thee, mits je er echt een ervaring van maakt. Thee is vaak de afsluiter van...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg