fbpx

Zorg voor een goed recensiebeleid

Een goed recensiebeleid betekent het dagelijks of wekelijks analyseren van recensies en dit bespreken met het team. Wat moet er beter en wat leeft er onder de gasten? Het is eigenlijk een gratis continue gasttevredenheidsonderzoek. Zorg dat jullie met het team verantwoordelijk zijn voor de communicatie. Zo kunnen positieve ervaringen gedeeld worden (ook door het te vragen aan de gasten) en kunnen negatieve punten verbeterd of zelfs opgelost worden. Handel klachten fatsoenlijk af, ook al lijkt dat misschien veel moeite. Zoek uit wat er mis is gegaan, biedt excuses aan en zorg voor een betere volgende ervaring.

https://social.tippr.nl/zorg-voor-een-goed-recensiebeleid

Laatste artikelen

Haal alles uit het hoogseizoen met Bravour

Bidfood Het hoogseizoen komt eraan! De tijd van volle terrassen en gasten die ultiem willen genieten. Dit is hét moment om alles eruit te halen.Maar...

Van drukte naar duidelijkheid

Rabbit Messenger Gemiste berichten, trage reacties, chaos in je inbox, dat is hoe kansen verloren gaan. In de horeca draait alles om beleving, snelheid en...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg