fbpx

Zorg voor goede onderlinge verhoudingen

Ook gasten merken al snel hoe het zit met de onderlinge verhoudingen in een bedrijf. Zorg er daarom voor dat deze verhoudingen helemaal goed in elkaar zitten. In een gastvrij bedrijf draait het om de verhoudingen tussen álle mensen. Dat zou heel goed de sleutel kunnen zijn tot hét gastvrije bedrijf. Een gastvrije ondernemer werkt continu aan de optimalisering van alle onderstaande verhoudingen. Zijn er een of twee verhoudingen zwak? Werk aan de winkel! Zijn er meer dan drie van deze verhoudingen slecht of verstoord? Dan is het tijd om eens goed aan die verhoudingen te werken! You can do it!

https://social.tippr.nl/zorg-voor-goede-onderlinge-verhoudingen

Laatste artikelen

Drie soorten knoflook kort uitgelicht!

Knoflook is een vaste waarde in de keuken. Maar wist je dat het soort knoflook grote invloed heeft op smaak, intensiteit en toepassing? Net...

TOPPR van de maand juni: Kamel Aouichaoui – Floor Manager bij Pavarotti in Den Haag

TOPPR van de maand juni is Kamel Aouichaoui (66), Floor Manager bij restaurant Pavarotti in het Haagse Kijkduin. Als de trotse drager van de titel...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg