Net zoals aandacht voor alle andere producten, wordt aandacht voor de oorsprong en presentatie van thee ook steeds belangrijker in de horeca. Wanneer zo een simpele drank als thee op een mooie manier wordt gepresenteerd, dan ziet een gast dat er aandacht is voor het product. Gasten worden blij van verrassingen en het ontdekken van nieuwe dingen. Daar kan je met bijvoorbeeld thee heel makkelijk op in spelen door de presentatie en er een spannend ‘uitpakmoment’ van te maken. Daarnaast is een klein zoetigheidje naast de warme drank ook altijd een grote aandachttrekker, dus ook daar kun je mee uitpakken.
A-tea-ntion please
https://social.tippr.nl/a-tea-ntion-please
Laatste artikelen
Succesvol Verkopen in de Foodservice B2B: Conversie, Awareness en Onderbouwde Strategieën
TIPPR-team - 0
De foodservice-markt verandert razendsnel. Horecaondernemers kopen anders in, oriënteren zich online en verwachten van hun leveranciers meer dan alleen een goed product. Wie vandaag...
Waarom McDonald’s beter traint dan veel MICHELIN sterrenrestaurants – en wat jij daarvan kunt leren
TIPPR-team - 0
De Michelin-sterren van 2025 zijn bekend en de culinaire wereld praat over chefs, sterren en verfijning. Maar achter die glans schuilt een groeiende uitdaging...
Insight
Omakase, Chef’s Menu of Chef’s Table
Niet iedereen weet wat Omakase is. Misschien heb je het wel eens gehoord in Amsterdam, waar het inmiddels een hippe...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.