fbpx

Wat is TIPPR & hoe werkt Social & Digital Selling

De tinder voor de horeca

Het matchen van horecaprofessionals met productleveranciers. Hotels, restaurants, clubs en brasseries krijgen overdag naast gasten ook regelmatig vertegenwoordigers over de vloer. Meestal onaangekondigd. Het zijn de mensen die een nieuw drankje, concept of gerecht komen promoten. ‘Gratis proberen en je zit nergens aan vast’, klinkt het dan doorgaans.

Het leidt bij veel horecaondernemers tot de nodige ergernis. Want ja, ze willen graag vernieuwen. Maar nee, ze zitten niet te wachten op de zoveelste vertegenwoordiger die met gemak een half uur van hun kostbare tijd steelt. “TIPPR lost dat nu op met een app, een social en digital selling platform waarop leveranciers hun producten of diensten aan horecaondernemers kunnen laten zien”.

klik hier om meer te lezen over social & digital selling

Wil je meer informatie voor leveranciers ontvangen?

Laatste artikelen

Februari feest

Februari is een maand die in het zuiden van ons land bekend staat als een maand vol feest. Carnaval begint namelijk in deze maand....

Horeca TOPPR van januari – Chefkok Rick Gresnigt

De allereerste TOPPR van het jaar is bekend 🎉 De TOPPR wordt gekozen om waardering uit te spreken voor hardwerkende horecacollega's. Rick Gresnigt is...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.